Blogitekstit

Chris Smith – The Conversion Code

Chris Smith – The Conversion Code

Ostamisen muuttuessa jatkuvasti enemmän digitaaliseksi, se pärjää, joka hallitsee inbound-prosessin tehokkaimmin. Chris Smithin kirja The Conversion Code on ehdottomasti lukemisen arvoinen.
John C. Maxwell – There’s no such thing as “business” ethics

John C. Maxwell – There’s no such thing as “business” ethics

Maxwell lataa kovan väittämän heti kirjan otsikossa. Todennäköisesti tarkoituksena on trollata potentiaalista lukijaa.
Mark Roberge – The Sales Acceleration formula

Mark Roberge – The Sales Acceleration formula

Tieto, teknologia ja tulosten seuranta ovat Mark Robergen toiminnan keskiössä. Tuloksia seuraamalla ja pureutumalla tuloksia edeltäneeseen tekemiseen löydämme avaimet toimintamallien muokkaamiseen.
Social Selling, miten hyödynnän myynnissä?

Social Selling, miten hyödynnän myynnissä?

Tämä Laura Pääkkösen kirja on tarkoitettu myyjille ja asiantuntijoille, jotka haluavat kehittyä paremmiksi myynnissä ja jotka palvelevat asiakkaita siellä missä he vaikuttavat.
Laura Pääkkönen – Social Selling

Laura Pääkkönen – Social Selling

Laura Pääkkönen tekee ehdotuksen: voiko yrityksen kilpailuetu löytyä myynnistä? Kilpailuetuna toimisi ylivertainen asiakasymmärrys, jonka pohjalta rakennetaan jatkuvasti kehittyvää asiakaskokemusta. Pääkkönen määrittelee sosiaalisen myynnin olevan digiaikakauteen päivitetty tapa reagoida asiakkaan muuttuneisiin käytäntöihin hankkia tietoa ja ostaa palveluita.
Peter Coughter: The Art of the Pitch

Peter Coughter: The Art of the Pitch

Tämä kirja yhdistää tyylikkäästi tarinankerronnan, myynnin ja esiintymisen. Coughterin mielestä nämä ovat erottamattomasti liitoksissa toisiinsa. Kirja on tasapainoinen kokonaisuus teorian, esimerkkien ja omaan arkeen annettujen selkeiden jalkautusohjeiden välillä.
Doug Lipman – Tarinalla vaikuttaminen

Doug Lipman – Tarinalla vaikuttaminen

Miksi pitäisi olla kiinnostunut tarinankerronnasta? Saatko porukassa oman sanomasi esiin? Kuunnellaanko sinua?
Dan Ariely – Predictably Irrational

Dan Ariely – Predictably Irrational

On kiehtovaa, ja osin jopa mystistä, kuinka ihmismieli käyttäytyy. Se, mikä teoriassa voi kuulostaa itsestään selvältä, ei välttämättä toteudukaan käytännössä. Dan Arley saa kolmeen ja puoleensataan sivuun mahdutettua lukuisan määrän mielenkiintoisia tarinoita, jotka demonstroivat hyvin konkreettisesti, kuinka meidän käyttäytymisemme on lopulta hyvin ennalta-arvattavaa.
Dr. Frank Lunz – Words That Work

Dr. Frank Lunz – Words That Work

Tohtori Frank Lunz on rakentanut teoksen vaikuttamisesta. Hän on tutkinut vaikuttavan kielen elementtejä, ja millaisilla sanoilla on kommunikaatiossa merkitystä.
Mika D. Rubanovitsch – Haasteena myynnin johtaminen

Mika D. Rubanovitsch – Haasteena myynnin johtaminen

Lähdin hakemaan seuraavaa vaihdetta tiimini myynnin eteenpäin viemiseksi ja tällä kertaa käännyin Rubanovitschin puoleen. Ruban, kuten hänet tuttavallisemmin tunnetaan, kirja Myy enemmän, myy paremmin minulla oli jo luettuna ja intouduin käymään katsomassa herraa myös livenä Hartwall-areenalla.
  • 1 (nykyinen)
  • 2